Vårt kundvårdsprogram

  • Kvalitetskontroller görs en gång/månad eller efter överenskommelse. Eventuella åtgärder utförs omedelbart. Dessa dokumenteras med kopia till kunden vid önskemål.
  • Avvikelserapportering på fel/reklamationer med snabba åtgärder. Vi har även förebyggande åtgärder för att problem inte ska uppstå. Våra kunder uppmanas skriva rapporter med förslag/åtgärder
  • Kundenkäter för att förbättra kvalitet och service
  • Driftmöten med kund med redovisning av kontroller/kvalitet/problem/ utveckling/enkäter/statistik med mera. Detta gör vi så ofta kunden önskar.
  • Genom våra städobjektpärmar i städförråden finns möjlighet till kundinfo och kundkommunikation
  • Flexibilitet, vi har snabb uppställning på nya eller förändrade behov från kund.
  • Snabb vikarietäckning vid sjukdom med mera. Jourpatrull och jourtelefon finns.
  • Vi har även kundaktiviteter som frukostmöten, kundseminarier med mera.

Gör en

kostnadskalkyl


Kvm
Rum
Uppskattat pris inkl moms
000 kr*


*) Kalkylen är endast en fingervisning. Ett mer exakt pris kan lämnas efter att vi besökt lägenheten/lokalen då vi fastställer vad just ni vill ska ingå i städningen och eventuella tillval.

Vi söker dig som vill

jobba hos oss

Adlersons i Stockholm har cirka 150 medarbetare. Förutom vanlig städning och städtjänster så är flera av oss specialiserade och ceritfierade för olika typer av särskilda uppdrag, som till exempel fönsterpusning på hög höjd. Vi arbetar kontinuerligt med systematiskt arbetsmiljöarbete och med kompetensutveckling.

Kontakta

oss

Visste du

att

Du kan rengöra fogarna i duschen med en egen magisk deg med 50% bikarbonat och 50% potatismjöl och en liten skvätt vatten. Kleta det på fogarna, låt stå över natten och spola sen av kletet.