Vårt kundvårdsprogram

  • Kvalitetskontroller görs en gång/månad eller efter överenskommelse. Eventuella åtgärder utförs omedelbart. Dessa dokumenteras med kopia till kunden vid önskemål.
  • Avvikelserapportering på fel/reklamationer med snabba åtgärder. Vi har även förebyggande åtgärder för att problem inte ska uppstå. Våra kunder uppmanas skriva rapporter med förslag/åtgärder
  • Kundenkäter för att förbättra kvalitet och service
  • Driftmöten med kund med redovisning av kontroller/kvalitet/problem/ utveckling/enkäter/statistik med mera. Detta gör vi så ofta kunden önskar.
  • Genom våra städobjektpärmar i städförråden finns möjlighet till kundinfo och kundkommunikation
  • Flexibilitet, vi har snabb uppställning på nya eller förändrade behov från kund.
  • Snabb vikarietäckning vid sjukdom med mera. Jourpatrull och jourtelefon finns.
  • Vi har även kundaktiviteter som frukostmöten, kundseminarier med mera.

Prisförslag

Tjänster

Välj en av våra tjänster för att få priser direkt

Vi söker dig som vill

jobba hos oss

Adlersons i Stockholm har cirka 150 medarbetare. Förutom vanlig städning och städtjänster så är flera av oss specialiserade och ceritfierade för olika typer av särskilda uppdrag, som till exempel fönsterpusning på hög höjd. Vi arbetar kontinuerligt med systematiskt arbetsmiljöarbete och med kompetensutveckling.

Kontakta

oss

Visste du

att

Om kylskåpet luktar illa så ställer du in ett glas soda. Sodavatten drar åt sig lukten.