Vårt kundvårdsprogram

Vårt kundvårdsprogram

  • Kvalitetskontroller görs en gång/månad eller efter överenskommelse. Eventuella åtgärder utförs omedelbart. Dessa dokumenteras med kopia till kunden vid önskemål.
  • Avvikelserapportering på fel/reklamationer med snabba åtgärder. Vi har även förebyggande åtgärder för att problem inte ska uppstå. Våra kunder uppmanas skriva rapporter med förslag/åtgärder
  • Kundenkäter för att förbättra kvalitet och service
  • Driftmöten med kund med redovisning av kontroller/kvalitet/problem/ utveckling/enkäter/statistik med mera. Detta gör vi så ofta kunden önskar.
  • Genom våra städobjektpärmar i städförråden finns möjlighet till kundinfo och kundkommunikation
  • Flexibilitet, vi har snabb uppställning på nya eller förändrade behov från kund.
  • Snabb vikarietäckning vid sjukdom med mera. Jourpatrull och jourtelefon finns.
  • Vi har även kundaktiviteter som frukostmöten, kundseminarier med mera.

Privat

tjänster

Välj en av våra tjänster för att få priser direkt

Vi söker dig som vill

jobba hos oss

Är du intresserad av ett varierat, socialt och viktigt arbete? Vi på Adlersons letar efter Dig som vill vara en del av vår personalstyrka. Vi ser gärna att du är positiv, har lätt att samarbeta och har du körkort är det ett stort plus. Vi erbjuder arbete runt om i Storstockholm, heltid, deltid eller som ett extra jobb. Låter det spännande? Hör av dig! 

Skicka ditt cv: info@adlersons.se

Kontakta

oss

Behöver ni städhjälp på företaget? Kontakta oss för ett besök!

Kontakta oss

Visste du

att

Mineralvatten på lite hushållspapper gör de rostfria vitvarorna fria från fingeravtryck.